Sevgili anneler ve anne adayları. 17.haftadayım sabah uyandım, kanamam oldu ama lekelenme gibi değil kırmızı renkte ve yoğun. Doktora gittim, ultrasonla baktı, kalp atışı duydu, rahim ağzı Kapalı sorun görünmüyor dedi.serum taktı,ploluton iğne, Progestan hap verdi. 12.haftaya kadar düşük diye bakarız ama 17.haftada düşük riskini en aza indirgemek için istirahat verdi. Uyandığından beri ağlıyorum, çünkü zor şartlarda gebelik elde ettim, tüp bebek annesiyim. Ama her günüm tedirginlik içinde geçiyor, tabi ki buna da şükürler olsun. İsmim Ayşe, güzel gönüllerinizden birer dua istiyorum🙏 Herkese sevgiler..