2zlerinannesi Kızlarcım selam ❤️ Dünkü doktor kontrolüyle artık cinsiyetimizin dönme ihtimalinin olmadığını öğrendik nihayet, 18. haftaya yaklaşıyoruz. Her hafta “emin değilim ama her şey olabilir” deniyordu bize. Kız bekliyoruz artık kesin 🥳 şimdi isim arayışındayız. Önceki postlardan bilenler vardır biz yakın bir zamanda yurt dışına taşındık ve ben aslında bir Türkçe bir İngilizce isimleri olsun istiyorum ya da iki dilde de kolayca telafuz edilebilen bir isim olsun istiyorum. Çocukluk hayalim eğer kız olursa isminin mutlaka Mirel olmasıydı, ikiz olduğunu öğrendiğimde eğer kızlarsa diğeri de Bigem olsun diye içimden geçirmiştim ama bu isimlerin telafuzu İngilizce’de çok zor. Evrak işlerinde, okulda vs. problem yaşayabiliriz. Sizin önerileriniz var mı? Bu isimlerin yanına ekleyebileceğim yabancı isimler ya da direkt iki dilde de telafuzu kolay isimler önerir misiniz?
midekoruyucu 2zlerinannesi bilmiyorum ama denis ismi bana yabancı isim gibi geliyor. Ama sonu s olcak 😁 öyle ayrı bi hava katıyo bence 😂 başka yok aklımda
fidano 2zlerinannesi bende yurtdışında yaşadığım için telaffuz edebildikleri isimleri sayayım: Esma, Selma , Leyla, Ella, Mina, İlayda, Tuana, Sara, Nilay… bu tarz isimler zaten bu aralar her kızın ismi Sara Liya Lina Mina oldu artık
2zlerinannesi fidano bu isimler de çok hoşuma gidiyor ama çağırırken miyavlarmışım gibi hissediyorum 😅
2zlerinannesi Aslanannesiayse Hiç değişik isim bulacağım diye çabalamadım, iki isim de çocukluğumdan beri aklımda olan, anlamlarını sevdiğim isimler. Size güzel gelmedi diye ben saçmalıyor olmuyorum. Çoğunlukla hamilelerin olduğu bir platformda da “saçmalamayın, nedir bu” tarzı aşağılayıcı şeyler yazmanız hiç hoş değil.