Merve6521 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ama ebe baktı sonra arkadaşımla konuşurken doktorun bakması gerekmiyor muydu dedi ? Çatı muayenesi olanlar sizinkinde nasıl oldu ? Haftaya tekrardan bakacaklar bu arada bu sefer doktorun bakmasını istedim
Purpura26 Merve6521 Ebede bakıyor bazı yerlerde doktor da bakıyor ama ne fark eder ki? Zaten ebenin eğitimi bu konular üstüne normal hemşire değil ki.
Defneprensesannesi Merve6521 devlet hastsnelerinde ebe bakıyor bence ebenin bakması daha saglıklı eger hastanrniz tam teşekkürlü degilse normal dogumda ebe giriyor ztn doktoe ya son anda gelir ya gelmez
Sevil2204 Merve6521 benim de ebe baktı geçen hafta yani sorun etmedim zaten onun aldığı eğitimler de bunun üzerine
Merve6521 Purpura26 bende öyle düşünüyorum zaten tecrübeli biri gibiydi direk söyledi durumu haftaya da bakıp karar verilecek inşallah sadece acaba başka yerlerde farklı mı diye düşündüm
Purpura26 Merve6521 Bizim burda kadın doğum üniversite hastanesi çoğu özelden bile daha gelişmiş. Bu tarz kontrolleri ebeler yapıyor. Doğumuda aynı şekilde ebeler giriyor. Dün ayrıntılı ultrason için özele gittim. Orda da bir kadının çatı muayenesini ebe yaptı mesela ayrı bir odaya alıp. Bence güvenebilirsin 😊