Byzyrdm61 Tskaya Canım bende en son 33 haftalıkken gittim doktora bebisim 2150 gramdı doktorumda gayet sağlıklı ve olması gerektiği gibi olduğunu söylemisti herkes konusur sen doktorun ne soyluyor ona bak. Bence bu günler en güzel günlerin keyfini çıkar ❣
sevvalakkah Tskaya Canım bizim insanlarımız hep öyle konuşuyorlar boşver bebeğinde gayet güzel kilo almış önemli olan doktorunun ne dediği ☺️