Merhabalar tecrubelı annelerımız yenı doğucak olan bebeğim için kullanmak istıyorum Ancak 1 numara mı yoksa 2 numara mı almalıyım bılemedım bazı alısverıs sıtelerınde 1 numaranın şok küçük geldıgını kullanamadıklarını belırtmısler kg olarak baktığımda ise 1 numara 2-5 2 numara 3-6 kg dıyor kararsız kaldım yardımcı olursanız sevınırım