Melihaaaa Arkadaslar bu neden oluyor kasigimda sert oluyo bazen cocuk sanki orda toparlanmis kalmis gibihafif agri gibi anlayamadim arada bole oluyor
LivaLiva Melihaaaa benimde aynısı oluyor 1-2 dk kasıklarımı tutuyorum böyle bi baskı var gibi tuvaletim gelmiş gibi çocuk orda toplanmış gibi doktora söylüyorum normal diyor ayın 19unda randevum var yine sorucam
LivaLiva Melihaaaa evet bende korkuyorum öyle olunca kasılma erken Doğum belirtisi mi diye ama onlar da nasıl olur bilmiyorum ki