Arasannesi02 8 haftalık bel ağrısı yaşayan var mı ? 7 ay önce kürtaj yaşadım. Tedbir amaçlı progrstan kullanıyorum ama 2 gündür bel ağrısı yaşıyorum 🤦♀️ Sizce normal mi