Yusufmom civilin ürünleri ebebekten daha güzel canım sitesinden almadım ama mağazadan aldım 0 3 yaş zıbınları ebebekteki daha küçük aynı cm yazmasına rağmen ilk ebebeğe soktular beni ordan aldım çoğu zıbınını civile geçince kendime sinir oldum biliyodum oranın daha güzel olduğunu yeğenime alışveriş yaparken ama işte olacak ya😅