Guneyinannesi1 ben bim marka kullanıyorum canım siyah konsantre kutuda olanlar ayy yeminle vernelde o koku kalmıyor 😂 çok hoşuma gidiyor miss gibi kokuyor kıyafetler. Deterjan olarak da beyazlarda ariel den vazgeçmiyorum, renklilere perwoll kullanıyorum, ama perwoll kullandığım yumuşatıcının kokusunu bastırıyor markası ne olursa olsun farketmiyor, perwoll kokuyor