Betulgumus97 var canım benim öyle doktorlar
Ben ilk özele gittim halkalıda kadın benden önceki hastalar ile kakararkikiri gülğyodu ben giridm kadının suratı düştü ters salak salak konustu vallahi billahi ulturasonda insan gibi bakmadı bile 1 dk sürdü bakması. Kese yok dedi.
Adım gibi eminim peçeli oldugum için aç bu muamleyi gördüm arkadasımada aynısın yaptı
Üzülme canım geç dölleneme olur
Git insan gibi doktorların yanına ya valla şu doktor meseleleri beni bunaltıto hastan yani güzel bir muanede önce güzel bir usluba ihtiyacı var