Lilaaa Kızlar annem rahatsızdı grip oldu sandık 1 haftadır gecmedi daha kötü oldu test yaptık covid pozitif tansiyonu var ilacları da aldı dünden beri ama hala rahatszd hiç iyileşmedi bilgisi olan varmı ilaclar tansiyon hastına iyi gelmezmi
Asyaayaz1 Lilaaa acil arayıp sorabilirsin cnm daha detaylı bilgili versinler eğer alakası yoksa gelip yardımcı olurlar geçmiş olsun 🌸
rmdfile Lilaaa canım benim annem de tansiyon ilacı kullanıyor covid ilaçlarını da kullandı ama bi kere kullanmayla düzelemeyebilir bazılarında ağır grip gibi oluyor annemin de öyleydi aile hekimi ya da bıraktıkları numaralardan bilgi alabilirsiniz. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin tez zamanda🤲🏻
Lilaaa rmdfileAllah razı olsun canım aminn🤲 içimi rahatlattı bu mesajın cok tesekkür ederm cevapladıgn için 🌸