Hilal3005 Anneler bugün kontrole gittim doktorum enfeksiyon olduğunu söyledi bu hapları verdi sef1000mg uroday3g granül içeren şase bunları verdi kullanan var mı
RuveydaYasin Hilal3005 zaten bu enfeksiyonun geçtiğini görmedim ki geçiyor tekrarlıyor geçiyor yine tekrarlıyor ben anlamıyorum
Hilal3005 mlkkk çok ileri değil felan demedi hiçbir şey demedi tahlil yaptı bende zaten idrardan sonra yanma şikayeti vardı bunları verdi sonra
kuselcin RuveydaYasin bende bugün ilk defa sarı akıntıyla karşılaştım belim ağrıyo ve bebegim az kıpırdıyo sizce sağlık ocagına gitmeli miyim