leaf-07 Humeyra18 ara ara kasık ağrısı var ama belkide enfeksiyondandır bilmiyorum, 2 kere belimin tam ortasına bir ağrı vurup geçti, az öncede göğüslerim ucundan sızladı ve geçti 🤷♀️siz de var mı belirti?
Humeyra18 leaf-07 benim kasiklarima ara ara giriyor agri kasilma tarzi goguslerime sızı giriyor goguslerime gelen ağrı baya canımı yakiyo ama 🤷
leaf-07 Humeyra18 benim de az önce öyle oldu ve gerçekten çok can yakıcı idi. Ama bunlar iğnenin yan etkileri de olabilir diye düşünüyorum.
Humeyra18 leaf-07 bilmiyorum ki ocak ayında da yaptirdim ama hic hatirlamiyorum neler olmustu cunki o zamanlar cok dikkat etmemistim bu sefer yatiyorum pek bi is yapmiyorum ondan dolayi olanlari farkediyorum galiba
leaf-07 Humeyra18 ben ilk yaptırıyorum ama açıkçası yatıp dinlenemiyorum çünkü çalışmaya devam ediyorum. Aşılamanın yapıldığı gün ce hafta sonu yattım dinlendim bol bol ama pazartesiden itibaren normal hayata devam etmeye başladım…
Afrartis leaf-07 yeşil akıntı enfeksiyon göstergesi aslında. Ben öğrendiğimden beri günde 6 tane vajinal kullanıyorum evet rahatsız ediyo ama akıntı olsa da bembeyaz ilaç geliyo geri geciktirme doktora sor lütfen allah korusun
leaf-07 Afrartis bugün gittim doktora tahlil istedi ,bol bol su iç dedi. Netten sonuçlara baktım enfeksiyon çıkmış zaten ama mikrobiyoloji sonucunu çıkmamış onun da çıkmasını bekleyip cuma sonuç gösterebileceğim ancak.
leaf-07 Afrartis aşılama ile mi gebe kaldınız merak ettim .. Yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
Humeyra18 leaf-07 anladim canim calisiyomussum sen mecburen oncekinde bende oyel yapmistim kimyasal gebelik oldu sonra kendimi sucluyorum boyle yaptim da ondan oldu diye bu sefer de yatiyim dedim bakalım inşallah güzel sonuclar alirim 🤲
Humeyra18 leaf-07 öyle ama bundan 1 buçuk sene önce de hamile kalmistim oda düşük olmustu onda da cok sucladim kendimi cok sey yaptim cunki korumadim kendimi ve yine asilama yaptirdim korumadim kendimi nasip tabi ama bu sefer yatiyorum hicbirsey yapmiyorum