esraemreee Bence kız olmasıyla hiç alakasi yok ya, ben kız bebek bekliyorum mesela sivilce,leke herhangi çil vs hiç birşey olmadi ve tatlı yiyorum hep, oğlumda da olmamisti. Kişi ile ilgili bence bu durum. Burnum da büyümedi ne oğlumda ne bu hamileligimde 34+6 hafligim bu arada gayet güzel herşey agirlasma, ağrılar ,rahme baskı dışında. O da doğum yaklastigi için, bebiş doğum pozisyonunu aldığı için 🤷😅