3851 Şikayetine göre değişir. Benim üç gündür hafif pembemsi akıntım olmuştu söyledim öyle bakalım dedi. Doğumu tetikliyor bence o yüzden 37 den sonra yapıyorlar genellikle çünkü doktorum muayeneden sonra suyun gelebilir dedi sende de keşke bi ultrason ve nst bakıp öyle karar verselerdi alttan muayeneye ama sana ilaç takviyesi falan verir erken doğum olmaması İçin nst de sancın çıkarsa birşeycik olmaz Allah’ın izniyle