greybrde umudumvar2 keşke kullanılmasa o ilaç. Sakıncalı bence genelik var ise düşüğe neden oluyormus. Bana doktor yazdı aldık ama içmedem sonra öğrendim ki hamileymişim.
Almla Banada yazdı gecen ay kimyasal gebelik yaşamıstm nisan bir de kan ver kullan dedı ve femara ya başlıycam sonrasında pkos var