Hazaledis Kızlar 37 haftalık hamileyim 3 gündür el kaşıntısından uyuyamiyorum özelikle gece çok kaşınıyor krem kulanıyorum ama kuruluk yok fayda etmiyor yarın kontrolüm var doktora soracam ama yaşayan varmi böyle bi durumu
Minigim20 Hazaledis ben yaşıyorum canım nemlendirici kullanıyorum o an için geçiyor ama ertesi gün tekrar oluyor