Yarın 6 haftalık olucaz, ilk kez geçen Salı gittim her şey normal tahliller hormonlar vs çok iyi dedi, dün çağırdı gittik keseyi gördük tahliller yine normal çıktı güzel dedi Cuma günü tekrar gel dedi neden bu kadar sık çağırdığını anlamıyorum sizce fazla olmuyor mu bu kadarı?