Merhaba arkadaşlar 29 30 haftalarda beri ani Bi anda kramp tarzı sıcak bel agrısı giriyor. Nefesim kesiliyor. 2 dk falan sürüyor
2 3 günde bir oluyordu şimdi hergün 1 kere oluyor. Gece 4 de bel agrım vardı uyandım sonra geçti şükür. Bu yalancı sancı mı yoksa gerçekmi?? İlk gebeliğim bilmiyorum