Selam anneler,anne adayları;
Bugün çatı muayenesi oldum 37+5 teyim. Üç gündür hafif açık pembemsi leke geliyordu doktorumda bir bakalım dedi. Nst de çok sancım çıkmıyordu aralıklı olarak çıkıyordu. Çok acımadı, baya kurcaladı🙃 Açıklığın cm’i konusunda birşey demedi baya yumuşamış hafta sonuna kadar gelir yakındır birde bence nst de çok çıkmıyor ama sancıların oluyor senin acı eşiğin yüksek fark etmiyorsun çok yoksa yumuşama bu kadar olmazdı dedi. Birde çatı muayenesinden sonra su yakında gelebilir dedi. Çatı muayenesinden birkaç gün sonra doğum yapan var mı? Sancılarımı takip etmem istendi 3 dk da bir olmaya başlarsa gel dedi. Sancıdan kasıt bebeğin toplanması mı kasıklardaki ağrı mı oluyor ?