Kızlar merhaba hepinize bende şuan ikinciye hamileyim aklıma gelmişken yazayım dedim göğüs ucu agrım çok şiddetliydi emziremiyordum agrilardan kaç gün ağladığımı bilirim ama garmastan pomat göğüs ucu kremi var çok çok iyi geldi bana sizinde aklınızda bulunsun güzel günler dilerim