Oldum olası iğneden çok korkarım.
Normalde çalışırken tetanoz mecburiydi hep feragat imzalayıp yaptırmazdım sırf korkuma. Ama korkunun ecele faydadının olmadığı o zamana geldik. Burasıda sağolsun hwli hazırda zaten korkumu ikiye katladı 😅 3 gğn kolunu hareket ettiremeyenler vs. Bide bebeğe sıkıntı olma ihtimali söz konusu şimdi.
Bende kendimce önlem aldım aşıyı vurdurup ertesi gün detaylıya gireceğim. Onun içinde ayrıca heyecanlıyım bebeğim çok tembel inşallah yüzünü gözünğ görürürüz her şeyi normaldir sağlıklıdır.
Benim gibi detaylıyı bekleyen heyecanlılar varsa konuşalım🙈