EylulHifaa güzel anneler ben şuan 4+5 im bugün sabah kalktığımda belimde ve karnımda ağrılar olmaya başladı özellikle de belimde sanki kopucakmış gibi bir ağrım var sizlerde de oldu mu ve nedeni acaba nedir neden oluyordur bilginiz varmı☺️
Tuu66laaaayyy55 EylulHifaa o aralıkta oluyor tedirgin olma yerleşme ağrısı diyorlar uzan dinlen ağır hiçbşrsey kaldırma ve ellerinle yüksege uzanma hayırlı olsun
Tgckbr EylulHifaa bende 10. Haftadayim benim hala bel ve kasık ağrım çok fazla korkma bende korkmuştum ama çok normal dikkat et sadece ☺️
tipikbiryayburcu EylulHifaa Benim de bugün 4+6 oldu ama aksine hiç belirti kalmadı canım bende ondan korktum 🙄 Cuma günü kontrolüm var inşallah sıkıntı yoktur keseyide görüürüz 🙄🤗
Birminicikanne EylulHifaa canim bebegin tutunmaya calisiyor yat diinlen mumkunse 8 haftalik olana kadarda is yappma bu zamanda dusuk riski cok oluyor bel agrisi bebegin sana tutunmaya,calisstigi icin oluyor ben geceleri uyuyamazdimm…
EylulHifaa Mom027262 ağrıyı her türlü çekerim katlanırız biz anneler ama sadece korkutuyor insanı işte tedirgin oluyoruz☺️
EylulHifaa tipikbiryayburcu evet bende de düne kadar belirti yoktu kalmamıştı dün akşam kramplar giriyodu kasıklarıma bugün sabah da belim ve karnım ağrıyor bizimde yarın konrtolümüz var keseyi görmek için çağırdı doktorumuz inşallah bizde görebiliriz kesemizi🙏🏻❤️
tipikbiryayburcu EylulHifaa Aay inşallah görürsünüz 😍 Bir sıkıntı yoktur ama ağrılar normaldir canınızı sıkmayın hiç 🥰
EylulHifaa tipikbiryayburcu evet tecrübeli annelerimiz yazdılar zaten sağolsunlar normal diye rahatladım biraz☺️ birbirimize dua edelim keselerini görebiliriz inşallah🙏🏻
tipikbiryayburcu EylulHifaa Ya inşallah bool bool dua edeceğim size de 😍 Yarın keseyi görürseniz haber eder misinizz 😍😍
Eceaden Bende 4+6 haftalık geçen hafta tam 4 haftalıkken keseyi gördük önce karnımdan baktı çok küçüktü o yüzden vajinal ultrasonla baktı kese oluşmuştu yavaş yavaş büyüyor artık bir ay sonra kontrolüm var o zaman kalp atışlarını dedi doktor 😍
EylulHifaa Birminicikanne anladım canım çok teşekkür ederim zaten iş falan öyle yapmıyorum bundan sonrada dediğiniz gibi daha çok dikkat ederim☺️