Merhaba perşembe günü sezeryan olucam fakat şöyle bir durum var sanırım doğumdan sonra doktor kan pihtilasmamasi için iğne yazıyormuş onu 5ya da 10 gün boyunca vurulmak gerekiyormus doktora söylesem igne değil de hap yazsa olur mu? Igneden korkuyorum evet ama zaten iğne verse bile evde vuracak kimsem yok sağlık ocağına gitsem ebe vursa ama orası da çok uzak zaten yeni ameliyatlı oluyorum hergun araba il3 gitmek sıkıntı olur köyde yaşıyoruz oyuzden çok uzak sağlık ocağı