Kızlar doktorumun verdiği hiçbir ilacı kullanamıyorum sadece folik asit kullandım oda zorlaya zorlaya. D vitamini b12 eksik kullanmam gerekiyor onun dışında multivitamin verdi ama yok kullanamıyorum. İlaç alma alışkanlığım zaten yok birde ilaç boğazıma takılıyor gibi hissediyorum midemi bulandırıyor. Ne yapmam lazım acaba bebeğime bir zararı oluyor mu