Pelooo bende mustela şey aldım normal seçmiştim internetten avakodolu göndermişler yeni seri diye , açıkçası ben avakodoluyu pek beğenmedim . Tabi kişisel bir seçim ama alırsanız normal olanı tercih edin . Birde çantalı setten almıştım çantasını da kullanırım diye normalle aynı fiyata denk geliyor çantalı da . Ama çantanın rengi soluk lacivert duruyor düşünen arkadaşlar varsa fikir olsun diye yazıyorum 🙋♀️