Gamze-34 bizde severek yiyorduk ama geçen sene güvenli ve sağlıklı olmayan yerler listesinde yer almıştı. Etlerin içinde tek tırnaklı hayvan eti kullanıyor haberi vardı. O zamandan sonra bir daha gitmedik.
’Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından açıklan taklit ve tağşiş ürünlerinden sonra Köfteci Yusuf’un domuz eti kullandığı ortaya çıkmış ancak şirketten yapılan açıklamaya göre firmanın yağ tahsil ettiği yerden bu durumun oluştuğu ifade edilmişti. Sosyal medyada yeniden gündeme gelen konu üzerine Köfteci yusuf domuz eti açıklaması yaptı’