Sterre Merhaba, hamile olduğumu yeni öğrendim. Mersin’de önerebileceğiniz doktor var mı? Arkadaşlarımdan Arzu Doruk, Ayşenur Kaya Kahveci ve Türkan Saymaz İlhan’ı duydum. Bu doktorlar hakkında bilginiz var mı?
yasemin333 Sterre Arzu Doruk kliniği var city hastanesinde doğum yaptırıyor arkadaşım normal doğum yapmıştı memnundu ama hastaneden memnun değildi muayene ücreti 300-400 civarı sanırım.Ayşenur Kaya Kahveci iyi diye duydum arkadaşım gitmişti normal doğum yanlısıymış onun da çalıştığı hastaneden memnun olmayan vardı hastane ve muayene ücretleri pahalıymış ,diğer doktor hakkında bilgim yok.
Senarsgnc Sterre merhaba canım öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına al insallh ben Ayşenur Kaya kahveciye gidiyorum şuan 33. Haftadayız evet medical park muane ücretleri biraz pahalı ama ben doktorumdan çok memnunum onun için gidiyorum 🌿
Kediannesi123 Sterre hayırlı olsun canım 🌸 arzu doruk tecrübesine çok güveniyorum ama böyle uzuuun uzun baksın bir doktor değil ben şuan onunla devam ediyorum içim rahat çünkü gözünden hiç bir şey kaçmıyor. Muayene ücreti 250 lira kontrol 15 gün sonra bile olsa ücretsiz. Ayşenur Kaya Kahveci bana soğuk geliyor muayene ücreti 250 280 arası emin değilim 10 gün içinde kontrol ücretsiz. Diğer doktora gitmedim bilmiyorum. Medicalparkta Nesrin Ceylan aydın var birde ona da gidiyorum ben oda uzun uzun bakıyor en küçük ayrıntıya kadar anlatıyor
Sterre yasemin333 Çok teşekkür ederim. Türkan hanım da City ’deymiş. Arkadaşım yeni doğum yaptı ve bebeği küvezde şu an çok memnun olduğunu söyledi. Arzu hanımın ücretini 250 diye okumuştum forumda. Sadece çok ilgilenemiyormuş diye okudum.
Sterre Senarsgnc Teşekkür ederim. Bugüne kadar hep Medical Park’a gittim her şey için. Oğlumun doktoru da orada, genel olarak memnun kaldık. Sezaryen sonrası vajinal doğum yaptırıyor mu Ayşenur hanım? Bir bilginiz var mı? Bir de muayene ücretlerini öğrenebilir miyim?
yasemin333 Sterre rica ederim 🤗 Evet Arzu hocanın çok hastası varmış o yüzden az ilgileniyormuş diye okumuştum ben de.Muayene ücretini de dediğim şekilde hatırlıyorum yanılıyor olabilirim sorun yine de.Geçen gün biri gideceğim son doktor Arzu doruk arkadaşının bebeğinin doğumda kolu mu çıkmış o tarz bir şey olmuş sanki yanlış hatırlamıyorsam her doktor herkese iyi gelmeyebiliyor.Mersin etiketini seçip bakarsan doktorlar ve hastaneler hakkında konuşmalar var ☺️
Senarsgnc Sterre muane ücreti 215 canım evet Ayşenur hoca sezaryen sonrası normal doğum yaptırıyor hatta suda doğum da yaptırmışlığı da var
Sterre Kediannesi123 Teşekkür ederim🌸 Arzu hanımın hastasını bulmak sevindirdi beni😊 Özel muayenehanesi olduğu için tahliller, testler falan nasıl yapılıyor? Onların ücretleri hakkında da bilgi alabilir miyim? Muayene ücreti gayet uygun bir ücret. Herkes çok dolu olduğunu ve gidince bir saat beklediğini söylediler. Bu konudaki tecrübeni de öğrenebilir miyim?
Kediannesi123 Sterre bazen hemen alıyorlar bazen yarım saat falan bekliyorum canım bu doğru normal doğum da çok iyi diye biliyorum daha doğumuma çok var birebir tecrübem yok bu konuda. Tahlilleri orda yaptırırsan fiyat yüksek oluyor üniverste hastanesinde yaptırmak daha iyi bence 😌
Sterre Kediannesi123 Çok teşekkür ederim, tecrübeleriniz bana fikir oldu😊 Arzu hanımı da deneyeceğim🌸
babycetin Kediannesi123 merhaba bende arzu doruğa gidiyorum ama tahlilleri üniversite hastanesinde nasıl yaptırıyorsunuz acaba ? Üni hastanesinde herhangi bir doktordan sıra alıp mı yoksa direk işleminizi yapıyorlar mı üni hastanesinde muayene olmadan 🌸
Sterre Senarsgnc Öğretmen olduğum için onda da indirimden yararlanabilecekmişim. Ayşenur hanımı da deneyeceğim. Kilo kontrolü için yönlendirme falan yapıyor mu? İstediğinizde ulaşabiliyor musunuz?