Bence kendi doktorunuza sorun. Doktorlar bile kendi içinde farklı şeyler söylüyor. Benim bir gittiğim doktor boya dibe değmesin boyattır dedi. Diğeri ise boyattırabilirsin dedi. Ben boyatmıştım. Doğumuma çok az zaman kaldı geçen gün moral olsun diye lifting yaptırdım. Ama herkesin yaklaşımı, herkesin fiziki yapısı, değerleri , risk durumu başka. Yani biz yaptır desek belki zan altında kalıcaz allah korusun bi şey olacak en iyisi doktorunla ortak karar vermen.