32 + 1 haftalık gebeuim bugün kontrole gittim hamilelik boyunca bütün taramalar testler yapıldı hepsi normal çıktı şimdi dedilerki bebegin kafası büyük hepmi böyleydi bende yok dedim 34+ 4 müş başına gelen varmı normal mi gerçi doktor tek başına baş büyüklügü şuan bişey ifade etmez dedi bende dogumdan sonra gözle görülür bi büyüklükmü bu dedim onu bilemeyiz dedi yapısal olabilir dedi her muaynede kafamı karıştırcak bişey söylüyolar zaten