Kızlar selam 👋🏻 3 aydır çocuk istiyoruz bir düşük yaşadım hemen tekrar denemelere başladık. Yumurtlama takibimi ıphonedaki döngü takipten yapıyordum ilkinde hiç dikkat etmemiştik bile günlere ama hamile kalmıştım. İlk ay 28 günde adet oldum 2. Ay 25 güne düştü bu ay 24 e düşmüş. Ovülasyon takibi yapmalı mıyım ve nasıl oluyor bana epey karışık gelmişti bir de test başında beklemek zaten insanı geriyor 🥺