cilekbebek22 benim gebelik şekerim vardı ancak bebeğin gelişimi hep haftasıyla uyumluydu. Bir kontrolümüzde kafası 10 gün ilerde çıkmıştı genel olarak 1 hafta önden gidiyor demişti doktor ama şekerimde yükseklik yoktu o sırada 1 hafta sonra gittiğimde haftasıyla uyumluydu gene sadece bir kere ilerde çıktı sonrasında haftasıyla hep uyumluydu ancak ben şekerimi öğrendiğimden beri hep sıkı diyet yapmıştım. Şimdi 15 günlüğüz doğduk bile ☺️ Gerçi bizimki erkenn geldiii ☺️☺️