Oziinn inş haftaya sesinide duyarız devam eder gebeliğim.Rahat olun İnan ben yok diye bir hafta kendimi alıştırdım dedimki eğer olursada seviniriz olmazsada alışırız koltukları çektim ,yemek yaptım ,yediğime içtiğime dikkat bile etmedim nerdeyse (siz yapmayın tabi🙈)