30 haftalık hamileyim ve şuan covid de 6. Günüm. Aynı dediğiniz gibi üşüme ile başladı. Temaslı olduğum için test yaptırdım pozitif çıktı. İlk 2 gün üşüme, bacak ağrısı, baş ağrısı yaşadım. Sonraki günler tamamen ishale döndü. Yoğun bir şekilde ishalim sadece. Başka bir problem yok şükür. Merak etmeyin birçok doktordan teyit ettim bebeğe etkisi yok. Sizde umarım hafif atlatırsınız eğer pozitif iseniz. Benim öyle oluyor.