Beyzaklc
Valla canım ben dediğim gibi daha 3 aylık iki kaybım var ikisinde de özele gittim hiç memnun kalmadım ve ikinci bebeğimde tek aspirin başladı doktor yine öldü bu doktorum da baştan herşeye baktı pıhtılaşma felan çıkmadı ama yine de iğne ilaç başladı çok şükür bunda iyi gidiyor ama yengem de fakülte de doğum yaptı ona kendi doktoru girdi en iyisi doğumdan önce sormak