Birde anladığım kadarıyla doktorlar, ebeler vs ilk zaman çoğu değer için belirsiz konuşuyor her ihtimali göz önüne alıyorlar galiba benimde ilk kesem yoktu doktorum soğuk gibiydi sonra kese göründü normal davrandı ve kalp atışı sonunda çok güler yüzlü konuşkan birine döndü şuan baya baya iyiyiz 😂