Aslihanilhan Hamilelik öncesinde de çok düşkündüm illa içerdim hergün. Hamilelik sonrası da daha çok canım çekmeye başladı . İçsem bi sorun teşkil eder mi ? İçip te bişey olmaz diyen var mı ☺️
mucizem09_ Aslihanilhan bence abartilmadan icilebilir bunlsrin tiryakisi var benim arkadasim gunluk 3 4 bardak icerdi cocukta sapasaglam tsbi bu abartili geliyor. Ama abartmadan insan herseyi yemeli icmeli hasta degiliz ama bi sıkıntınız varsa danisin doktora sonucta canimiz ceken oluyor 🥰🥰😊😊
Ozlem23 Aslihanilhan bana doktorum filtre kahve iceceksen iyi bı kahve olsun dedi kaliteli kahveden al içine süt koy öyle iç dedi süt kojusunda özellikle vurgu yaptı kahveyi yumuşatıyor ya
Leylaalin Aslihanilhan 3 1 arada şekeri fazla gelebilir nescafe granül alın sade çok az kahve koyun sütle icin ben öyle yapıyorum az kahveli bol sütlü 😂
baby_mama Bence arada sırada yapıp nefsinizi öldürün ama sürekli içmek iyi değil. Doktorum bana nescafe içinde ne olduğu belli değil demişti, sadece Türk kahvesine müsade etmişti.
Lulemom Siz doktorunuza sorun. İçtim bişi olmaz diyend bakmayın. Ona olmadı ama belki size olur. Riske atılmaz bi kahve için
Mervuras26 Aslihanilhan 😆 olmaz tabi be olsun abartmamak kaydıyla ☺️33. Haftamdayım canımın istediği her şeyi yedim içtim bazen kola da dahil . İçimmese iyi ama abartılmadınız sürece bir şey olmaz dedi doktorum
gizemozdemir1990 Aslihanilhan gunluk kafein limiti var hamileler icin, ona uyacak sekilde icebilirisniz.
Meryemkale Aslihanilhan benim migrenim var ve ağrısını o kesiyo Dr um günde 1 fincan içebilirsin dedi ama tabi abartmadan ben sadece başım tuttuğunda içiyorum