Arkadaşlar dün doktora gittik ilk gittiğimizde çok ümitli konuşmadı oluşmamış gibi görünüyor dedi 1 hafta boyunca kendimi buna alıştırdım,dün gittiğimizde bir mucize oldu bebeğim oluşmuştu ve kalp atışı görünüyordu fakat sesi duyulmadı.Başına bu şekilde gelen var mı ? Sonraki haftalarda sesi duydunuz mu???