Vişnelik ümitte sabahattin akyıl yıllardır kendisinin takibindeyim . Evlenmeden önce ilk devlette kontrol olmuştum ve o zaman yusuf öztürk bana senin çocuğun olmaz deyip doğum kontrol hapı yazıp göndermişti.Akabinde direk sabahattin beye gittim ve çok sağlıklı olduğumu ve hamile kalabileceğimi söyledi ve ilk gebeliğimde de kendisinde doğum yaptım doktorun ilgisi hemşirelerin ve ebelerin ilgisi yardımı çok memnun kaldım.