serapinci 34+6 yım ilk başından beri koluma vuruluyorum hemde sadece sol koluma. Sağ tarafım iğneyi almıyo ve kolum uyuşuyo diye. Etim serttir morarma yaşamıyorum ama şişlikler oldu. Kolun alt üst yumuşak yerlerine vuruluyom hep. Bana doktorum herfün biyerine vur hem acısı geçer demişti oraya tekrar gelene kadar ama nerdeeee😅