Esra2201 Canım eğer ilk hamileliğinse doktoruna danışıp hap kullan istersen çünkü insanı çok zorluyor bulantı ve kusma; ama çocuğun varsa iyi düşün derim çünkü bana doktorum uyku yapabileceğini söylemişti; sadece onun için kullanmamıştım yoksa sürekli gözümde uykuyla çocuğumla ilgilenemem diye 😅 13+5teyim şuan, bazen hala ara ara oluyor; yeşil elma, sakız, soğuk su iyi geliyordu bana sadece 🤗