paradiseeeeee Ozsa aynen öyle hele iş yapınca saha çok oluyor bende ilk su sandım doktora sordum doktor suyuma falan baktı dedi suyun çok gelse boşalır komple ya akıntıdır yada idral yapıyorsun kaçırıysundur dedi ve doğru söyledi arada kaçırıyorum arada akıntı karışık işte 😂😂
Ozsa paradiseeeeee 🤣 bende anlamadım cuma muanem var bakalım eğer suyu iyiyse benimde büyük ihtimal ya akıntı ya idrar 🤣🤣
paradiseeeeee Bsmlh Beykoz güzel yer ya seviyorum oralara ben önceden hep gelirdim Kavacık ortaçeşme falan hey gidi günler hey iş için geliyordum
NAZ2333 Edakuz58 al benden de o kadar daha 30+3simdiden boyleyse nanayi yedim salonda kafamin altinda 4kirlent ve oturur vaziyette gozumu actim
NAZ2333 Fadime_56 canm normal daha hreketleri duzensiz olur benim 2.gebelik net 24 haftamda hissettim
Fadime_56 NAZ2333 teşekkür ederim ilk hamileligim olduğu için endişelendim bide uykudan korkarak uyandım sancim vr bide dış ağrım cıktı meydana vay halime
paradiseeeeee Ozsa korkma idraldir o suyun az olsa önceki muyanrlerde doktor derdi zaten suyun az dikkatli ol vs diye çocuk baskı yaptıkça bizde istemsizce salıyoruz işte 😂
Ozsa paradiseeeeee 🤣🤣 olabilir bide benim iki tane 🤣 bakalım cuma ne diycekler ölçü alırken kilosunu vs yandaki hemşireye söylerken hiç anlamiyorum yabancı kelimeler kullanıyorlar siz anliyormusunuz
_sumeyyebedir7_ Edakuz58 33+5 den bildiyorum dün gece acillik oldum mide bulantısı kusma ağrı sancı nefessizilk hersey var doğurana kadar neler çekecegim Rabbim bilir 😂😂😂😂
tatlissannee Bugün tam 33e girdik eğilince batma hissediyorum vajinamda el parmaklarım uyuşuyor arada bir dönerken zorlanıyorum başkada ağır sıkıntım yok çok şükür doğum yaklaştıkça elbette artacak kızlar kendini hazırlıyor vücut doğuma😍😍