Sdenizbaran 25+4 hamileyim dün geceden beri sol boşluk yan tarafımda şiddetli ağrı var sebebini bilen varmı veya aynı ağrıyı yaşayan 🥺
Ygmrakts Sdenizbaran bende 17+4 teyim gece hissetmeye başladım ayağa kalktığımda geçiyor fakat uzanırken veya otururken acı ve ağrı hissediyorum. Öğle saatlerine kadar geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum.
Tugba__- Sdenizbaran merhaba bende 16.haftamda falan yaşadım iki gün sol tarafında ağrı fena birşeydi saat 5 te bi uyandırıyordu doğrulamıyordum doktora gittim kum döküyor olabilirsin dedi idrar yolunda enfeksiyonda olabilir bol su ic ilaç verdi tek kullanimlik birde magnezyum kasılmalar ağrılar için çok fenaydı bilirim uyutmaz allah şifa versin
Mom047 Sdenizbaran şiddetliyi bilemem lakin bende 16.haftadan beri hep ağrıyor.Soluma yatınca geçiyo.Doktorum normal dedi
Sdenizbaran BeyzanurEsila sanırsam böbrek yada idrar yolu enfeksiyonundan geçmedi hala sabah bolca su içtim biraz rahatladım ama gene başladı
Rmysnr9 Bende 24 haftalıgım aynı ağrıyı 5 gündür çekiyorum en sonunda doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi oda böbreklere vuruyomuş canım bol bol su iç ve üşütmemeye Çalış antibiyotik başladılar :((
Sdenizbaran Tugba__- teşekkür ederim sizede geçmiş olsun Allah bütün hamilelere kolaylık versin vallahi