Haticecakirr Kızlar Hüma da test yaptırdım ikili tarama testim çıktı 2 hafta önce doktorumu arayıp öğrendim ama sonuçları bende görmek istiyorum sitesine girip baktığımda sonuçlar çıkmıyor nasıl öğrenirim bir bilgisi olan var mı
kubra454 Haticecakirr arayıp istediğinde gönderiyorlar diye biliyorum canım bta hcg sorgulatmistim degeri söylemişlerdi bu arada ne kadar a yaptırdın
melzey Haticecakirr onun sonucunu doktorunuzdan elden almanız gerekiyor diye biliyorum genelde tek nüsha veriyorlar. En köyü whatsaptan fotoğrafını atar sana