Kesinlikle tutmayı düşünmüyorum, bi can taşıyoruz sonuçta yediğimiz içtiğimizden besleniyor ve gelişiyor. Doğmuş bebeği nasıl aç susuz bırakmıyorsak karnımızda da bırakmak doğru olmaz, açlığı geçtim su içmek hamilelikte bu kadar önemli iken. Allah da zaten hamilelere farz kılmamış.