Ben ilk gebeliğimde 50kg hamile kaldım 60 kg doğuma girdim. kahvaltıda 1 bardak süt 1 haslanmış yumurta peynir zeytin vs. Ara öğünde kuruyemiş ceviz yoğurt yada muz tüketiyordum sonra öğlen yemeği, tekrar kuru yemiş, meyve sonra akşam yemeği hep öyle devam etti ve sonuç olarak oğlum 2500g doğdu. Yani ben çok yemenin bi faydası olduğunu düşünmüyorum sağlıklı ve dengeli beslenin yeter bebek sizden beslendiği için biraz yapısal olduğunu düşünüyorum sonuç olarak her bebek farklı gelişir ve doğumda bir kg ya ulaşır bende minyonum yani doktorum bana senden zaten 4 kg bebek beklemiyordum demişti😁şimdi 2. Ciye hamileyim ve bunda tam tersi hiç birşey istemiyor canım yani zorla yiyorum desem yeridir napıcam bilmiyorum🤷🏻♀️