59 ile hamile kaldım şuan 75 kiloyum hareket etmek çok zor ayaklarım şişti sabah kalktığımda kendimi çok yorgun hissediyorum. Elimden geldiği kadar dikkat ediyorum ama iş işten geçti artık. Karnım birden çatlamaya başladı nemlendirici kullanmama rağmen engel olamadım. Şuan bile hala kaşınıyor. 37+4 haftalık olduk kızımla dün kontrolümüz vardı. Ben o kadar kilo alırken minik kuşum 2800 gr 49 cm 🐣bol bol yürüyüş yapın ama uzun soluklu değil su tüketin hamur işi kızartma hiç yapmayın ben nerdeyse 3 aydır kızartma yemiyorum. Çok geç saate yemek yemeyin açıklığınızda gece ballı süt yapın için yada kuru kayısı incir felan atıştırın. Tuzdan uzak durun kendisi çok tehlikeli 😊benden bu kadar şu an ki aklım olsa hamileliğim başından beri çok dikkat ederdim ama olan oldu bebeklerimiz sağlıklı olsun inşallah.