seliminannesii kizlar nasil gecer evde simdilik yapabilcgm gecicide olsa bir sey biliyormusunuz bunu yasayanlar bilir kopacak gibi agriyor cok kotu of nefesim kesildi resmn😢😢
SerdarTemel seliminannesii doktor ağrıların olabileceği ihtimaliyle sana parol agrı kesici falan vermedi mi
esoeso seliminannesii omzum tutuldu resmen el ayak parmaklrma kadr vuruyr agrı az once doktrdn geldm hamıle oldgn ıcn yapablcgmz bsey yok dedı dk başı ovduruyorm ama malesf agrıdan aglıyorm resmn varsa çözmünü bilen bnaada yrdm etsn nolr
seliminannesii SerdarTemel vermisti diger agrilarimda ictim ve suan evde yok olsada doktor onermiyorki canim son bes gunum var doguma 😢😢
esilabal ilk aylarda benimde öyle olmuştu canım sol kolum ne uyuyabiliyordum ne bişey. bazen aqlıyordum aqrısına doktorumdan ilaç istedim aqrı kesici weremem zararlı olabilir dedi mecbur çektim daha sonrasında annemin mayaladıqı yoqurt we taze sütten düzenli içince aqrım hafifledi bazen süt içmeyi aksattıqımda hemen kemik aqrısı oluyor bide bunu dene canım belki faydası olur
seliminannesii esilabal tamam canim agridan agliyorum suan evde agri kesici yok olsada son bes gun kala icmm ne kadar dogru olur baslarda hafifdi gitgide siddetlendi bas agrisindanda beter bir agriymis bileklerime dogru sut icsem gecermi simdi
esilabal son beşqün kaldıysa içme derim biraz daha sık dişini bol bol ewde mayalanmış yoqurt we taze süt iç inşallah sifa olur bes qünü atlatırsın benim aklıma bide şey qeldi karpaltünel sendromu diye bisey war hamilelikte ortaya çıkıyor damarlar qenislediqi için inş oyle bisey deqildirde kalsiyum eksikliqindendr canım
seliminannesii Seher7213 esoeso canim ben soguk kompres uyguladim sicakda uygulayabilrsn sardim sonra kalp hizasinda tuttum kolumu okudum sut ictim iki bardak gecti simdi 😌gecmeseydi gidicektim bende sanada oyle demisler iyiki gitmemisim o zmn 😔😔
seliminannesii Bebegimibeklerken__ evde hic yok agri kesici bile yoktu cok sukur gecti ama ani harekette tekrr baslmz ins die kolum sarili yukarida tutuyorum rabbim kimseye dayanamiyca aci yasatmasin herkes kendini biliyor