@LinaKuzu ben ilk doğumumda yoğurt ve kimyon aldırmıştım. Hastanedeki ebe mi kat görevlisi mi biri söylemişti o an. O da bir hastadan görmüş. Kimyonla yoğurdu karıştırıp yemiştim. Sıcak suya bir çay kaşığı kimyon koyup biraz demleyerekte içebilirsiniz. Doğumdan sonra Eve çıkınca kullanmıştım ara ara.