mucizebebek35 Kızlar 21 haftalık hamileyim dünden beri bebeğimin hareketlerini hissettmiyirum çok korkuyorum normal mı acaba gece uzandiğımda hissediyordum ama dünden beri tık yok birşey olmuş mudur bebeğime
mlkkk mucizebebek35 hayır bu haftalarda düzenli olmaz o yine hareket ediyordur ama siz hissetmiyorsunuzdur
bademsekeri42 mucizebebek35 Genelde bu haftalarda düzen olmuyomuş canım bende 20 deyim bi gün gissetsem 2-3 gün hissetmiyom gün içi yoğun geçiyosa o sıra hareket ediyo ama biz bazen hissetmiyoruz
mucizebebek35 bademsekeri42 aa gerçekten mi öyle olunca merak ediyor insan işte ya bi gün hissedip bi gün hisetmeyeince